FARBY I LAKIERY

Aktywne filtry

  • SEA LINE LAKIER PU 2K 3003 CZERWONA 450 ML. KPL.

    145,00 zł
    Odporny na promienie UV i warunki atmosferyczne. Wysoki połysk. Duża wytrzymałość mechaniczna. Lepkość farby oraz ilość pigmentów gwarantuje dużą wydajność oraz wysoką siłę krycia. Rozlewność dająca doskonałe wykończenie. Duża łatwość mieszania składników i aplikacji. Nie ścieka z pionowych powierzchni. Puszki zawierają właściwe objętości komponentów gdzie pozostawiono miejsce na wymieszanie składników. Specjalne rozcieńczalniki dobrane do rodzaju aplikacji (pędzel lub natrysk). Poprzednia warstwa: podkład epoksydowy Sea-Line, lakiery dwukomponentowe. W celu rozcieńczenia używaj:
  • GRAND PRIX SPRAY DO ZACISKÓW SREBRNY

    29,00 zł
    Wysokiej jakości lakier przeznaczony do malowania zacisków oraz bębnów hamulcowych, które narażone są na działanie korozji oraz wysokich temperatur.
    Posiada bardzo dobrą przyczepność.
    Odporny na zadrapania i uderzenia, działanie benzyny, substancji chemicznych oraz warunków atmosferycznych.
    Odporny na działanie wysokiej temperatury.
  • CYNKAK GRUNTOEMALIA 0,7 RAL 8011

    30,42 zł
    CYNKAL jest gruntoemalią akrylową na bazie kopolimeru akrylowego modyfikowanego promotorami adhezji i wyróżnia się wysoką przyczepnością powłoki do każdego rodzaju podłoża. Zawiera inhibitory korozji najnowszej generacji, które wiążą chemicznie produkty korozji, zapewniając farbie doskonałe własności antykorozyjne ponadto zawiera niewielkie ilości alkoholi i ich pochodnych, które ułatwiają penetrację farby w produkty korozji.

    Zastosowanie:
    - Malowanie czystych (np. po piaskowaniu) lub niecałkowicie oczyszczonych z produktów korozji elementów ze stali, żeliwa, stali ocynkowa nej i metali lekkich (aluminium, miedź, mosiądz itd.)
    - Po wyschnięciu i związaniu z podłożem pierwsza powłoka stanowi doskonały podkład pod następne powłoki CYNKALU lub innych farb rozpuszczalnikowych i chemoutwardzalnych oraz szpachli
    - Nanosząc CYNKAL dwukrotnie uzyskuje się zabezpieczenie podłoża przed korozją i estetyczną powłokę nawierzchniową
    Może być również przeznaczony do malowania drewna, betonu, eternitu i innych porowatych podłoży
    - Może być także stosowany jako podkład antykorozyjny pod inne farby lub jako emalia do przemalowania innych powłok malarskich
    - Do ochrony średnioterminowej wymagana grubość suchej powłoki: min. 150 µm
    - Do ochrony długoterminowej należy zwiększyć grubość powłoki
    - Najczęściej stosowany tam, gdzie ze względów technicznych lub ekonomicznych nie można dokładnie przygotować podłoża obróbką strumieniowo- ścierną, a także wtedy, gdy po mechanicznej obróbce powierzchni - pozostają częściowo dobrze przyczepne produkty korozji oraz stare powłoki malarskie
    - Przynosi wymierne efekty ekonomiczne, gdyż pozwala wyeliminować znaczną część wydatków na mechaniczne lub chemiczne przygotowanie powierzchni przed malowaniem
    Przygotowanie powierzchni i malowanie:
    - Podłoże stalowe czyste i gładkie - schropowacić papierem ściernym lub lekko przepiaskować
    - Zgorzelinę i zendrę – usunąć
    - Spawy i zadziory – wygładzić
    - Podłoże skorodowane – oczyścić (usunąć rdzę luźno związaną z podłożem i łuszczącą się starą farbę)
    - Metale nieżelazne, a szczególnie cynk i aluminium wymagają usunięcia produktów korozji z podłoża - pozostawienie tych nalotów w znacznym stopniu obniża przyczepność powłok malarskich, powoduje ich zmarszczenie i odspajanie nawet po krótkim czasie eksploatacji
    - Produkty korozji można usunąć ręcznymi lub mechanicznymi szczotkami stalowymi lub poprzez delikatną obróbkę strumieniowo - ścierną tzw. omiatanie luźnym ścierniwem
    - Stare powłoki malarskie – starannie sprawdzić ich przyczepność do podłoża wykonując tzw. siatkę nacięć
    - Słabo przylegające powłoki usunąć, pozostałe zmyć roztworem EKOSOLWENT i schropowacić (piaskowanie, szczotka druciana itp.)
    - Przeprowadzić miejscowo próbne wymalowania w celu sprawdzenia czy nie nastąpi odspojenie całego systemu od podłoża
    Każde podłoże przed malowaniem odtłuścić wodnym roztworem EKOSOLWENT i spłukać wodą
    Sposób użycia:
    - Farbę wymieszać przed użyciem
    - Do malowania pędzlem rozcieńczać w ilości do 10% rozcieńczalnikiem MALSOLWENT 1
    - Do malowania przez zanurzenie lub natryskiem należy stosować rozcieńczalnik MALSOLWENT 2 (w ilości 20-30%)
    - Najkorzystniej jest malować w temperaturach: 20°C – 30°C
    - Optymalna temperatura malowanego podłoża: 15°C – 30°C
    - Krótki czas schnięcia farby zapewnia możliwość 2-krotnego malowania w ciągu jednego dnia
    - Następne powłoki CYNKALU lub innych farb można nakładać w dowolnych odstępach czasu po wyschnięciu poprzedniej
  • SEA LINE LAKIER PU 750 ML KPL BŁĘKIT

    135,00 zł
    Dwuskładnikowa poliuretanowa farba nawierzchniowa 2:1:

    odporna na działanie promienie UV i warunków atmosferycznych
    posiada wysoki połysk
    charakteryzuje się duża wytrzymałością mechaniczną
    wysoka lepkość oraz ilość pigmentów gwarantuje dużą wydajność oraz wysoką siłę krycia
    rozlewność farby poliuretanowej daje doskonałe wykończenie
    duża łatwość mieszania składników i aplikacji farby
    nie ścieka z pionowych powierzchni
    puszki zawierają właściwe objętości komponentów, pozostawiono miejsce na wymieszanie składników
    specjalne rozcieńczalniki dobrane do farby poliuretanowej – rodzaju aplikacji (pędzel / wałek lub natrysk)
    poprzednia warstwa: podkłady epoksydowe Sea-Line, lakiery dwukomponentowe
    dalsze prace: system polerski Sea-Line®
    INFORMACJE PODSTAWOWE:

    typ łodzi: laminat, drewno, stal, aluminium
    miejsce: nad i pod linią wody
    funkcja: nawierzchniowa
    aplikacja: pędzel, wałek, natrysk
    wydajność teoretyczna 1l: 13-14 m2
    ilość warstw: 1-3
    czas pracy w 20°C - 3h
    czas pomiędzy warstwami w 20°C - minimum 30min.
    Kolor: błękitny (Sky Blue)

    Pojemność: A+B = 750ml
  • MIPA SPRAY STRUKTURA CZARNA 400ML

    36,90 zł
    Mipa Bumper Paint Spray jest wysokiej jakości szybkoschnącą powłoką strukturalną, przeznaczoną do naprawy typowych plastikowych powierzchni części samochodowych, takich jak zderzaki, lusterka zewnętrzne i spojlery lub jako spray efektowy.

    kolor: czarny
    szybko schnący
    bardzo duża siła krycia
    wysokoelastyczny
    odporny na ścieranie, nie kreduje
    nadaje się do lakierowania wszystkimi konwencjonalnymi lakierami 1K lakierami spray
    najwyższa odporność na obciążenia chemiczne i mechaniczne
  • SEA LINE ANTYPOROSTOWA 0,75 GRANAT

    110,00 zł
    Samopolerująca farba antyporostowa Sea-Line® – Chroni kadłub przed porastaniem pod linią wody. Polecana na wody słone i słodkie. Nadaje się do łodzi o prędkości do 40 węzłów, Można stosować na kadłuby stalowe, drewniane i z laminatu. Nie należy używac do aluminium. Farba skomponowana jest na bazie tlenku miedzi i żywic. Nie zawiera związków cyny.
  • SEA LINE ANTYPOROSTOWA TWARDA 0,75 CZERWONA

    110,00 zł
    Farba antyporostowa Sea-Line to :
    farba antyporostowa dostosowana na wody słone i słodkie
    samopolerująca farba antyporostowa przeznaczona do łodzi żaglowych i motorowych poruszających się do prędkości 40 węzłów
    farba antyporostowa przeznaczona do stosowania na kadłubach stalowych, drewnianych i z laminatu
    farba łatwa w aplikacji
    farba antyporostowa Sea-Line® charakteryzuje się szybkim czasem schnięcia
    self- polishing antyfouling Sea-Line® nie należy używać do aluminium
    nie zaleca się rozcieńczania farby antyporostowej z uwagi na ryzyko zmniejszenia skuteczności farby
    farba antyporostowa skomponowana jest na bazie tlenku miedzi i żywic. Nie zawiera związków cyny
  • CYNKAL GRUNTOEMALIA 0,7 L POMARAŃCZOWY

    47,25 zł
    CYNKAL jest gruntoemalią akrylową na bazie kopolimeru akrylowego modyfikowanego promotorami adhezji i wyróżnia się wysoką przyczepnością powłoki do każdego rodzaju podłoża. Zawiera inhibitory korozji najnowszej generacji, które wiążą chemicznie produkty korozji, zapewniając farbie doskonałe własności antykorozyjne ponadto zawiera niewielkie ilości alkoholi i ich pochodnych, które ułatwiają penetrację farby w produkty korozji.

    Zastosowanie:
    - Malowanie czystych (np. po piaskowaniu) lub niecałkowicie oczyszczonych z produktów korozji elementów ze stali, żeliwa, stali ocynkowa nej i metali lekkich (aluminium, miedź, mosiądz itd.)
    - Po wyschnięciu i związaniu z podłożem pierwsza powłoka stanowi doskonały podkład pod następne powłoki CYNKALU lub innych farb rozpuszczalnikowych i chemoutwardzalnych oraz szpachli
    - Nanosząc CYNKAL dwukrotnie uzyskuje się zabezpieczenie podłoża przed korozją i estetyczną powłokę nawierzchniową
    Może być również przeznaczony do malowania drewna, betonu, eternitu i innych porowatych podłoży
    - Może być także stosowany jako podkład antykorozyjny pod inne farby lub jako emalia do przemalowania innych powłok malarskich
    - Do ochrony średnioterminowej wymagana grubość suchej powłoki: min. 150 µm
    - Do ochrony długoterminowej należy zwiększyć grubość powłoki
    - Najczęściej stosowany tam, gdzie ze względów technicznych lub ekonomicznych nie można dokładnie przygotować podłoża obróbką strumieniowo- ścierną, a także wtedy, gdy po mechanicznej obróbce powierzchni - pozostają częściowo dobrze przyczepne produkty korozji oraz stare powłoki malarskie
    - Przynosi wymierne efekty ekonomiczne, gdyż pozwala wyeliminować znaczną część wydatków na mechaniczne lub chemiczne przygotowanie powierzchni przed malowaniem
    Przygotowanie powierzchni i malowanie:
    - Podłoże stalowe czyste i gładkie - schropowacić papierem ściernym lub lekko przepiaskować
    - Zgorzelinę i zendrę – usunąć
    - Spawy i zadziory – wygładzić
    - Podłoże skorodowane – oczyścić (usunąć rdzę luźno związaną z podłożem i łuszczącą się starą farbę)
    - Metale nieżelazne, a szczególnie cynk i aluminium wymagają usunięcia produktów korozji z podłoża - pozostawienie tych nalotów w znacznym stopniu obniża przyczepność powłok malarskich, powoduje ich zmarszczenie i odspajanie nawet po krótkim czasie eksploatacji
    - Produkty korozji można usunąć ręcznymi lub mechanicznymi szczotkami stalowymi lub poprzez delikatną obróbkę strumieniowo - ścierną tzw. omiatanie luźnym ścierniwem
    - Stare powłoki malarskie – starannie sprawdzić ich przyczepność do podłoża wykonując tzw. siatkę nacięć
    - Słabo przylegające powłoki usunąć, pozostałe zmyć roztworem EKOSOLWENT i schropowacić (piaskowanie, szczotka druciana itp.)
    - Przeprowadzić miejscowo próbne wymalowania w celu sprawdzenia czy nie nastąpi odspojenie całego systemu od podłoża
    Każde podłoże przed malowaniem odtłuścić wodnym roztworem EKOSOLWENT i spłukać wodą
    Sposób użycia:
    - Farbę wymieszać przed użyciem
    - Do malowania pędzlem rozcieńczać w ilości do 10% rozcieńczalnikiem MALSOLWENT 1
    - Do malowania przez zanurzenie lub natryskiem należy stosować rozcieńczalnik MALSOLWENT 2 (w ilości 20-30%)
    - Najkorzystniej jest malować w temperaturach: 20°C – 30°C
    - Optymalna temperatura malowanego podłoża: 15°C – 30°C
    - Krótki czas schnięcia farby zapewnia możliwość 2-krotnego malowania w ciągu jednego dnia
    - Następne powłoki CYNKALU lub innych farb można nakładać w dowolnych odstępach czasu po wyschnięciu poprzedniej
  • SEA LINE LAKIER PU 750 ML KPL BEZBARWNY POŁYSK

    149,90 zł
    Lakier poliuretanowy (bezbarwny):

    lakier poliuretanowy nie wymaga dodatkowego podkładu, w wersji rozcieńczonej nasącza drewno i zabezpiecza drewno tworząc warstwę podkładową
    lakier poliuretanowy bez rozcieńczenia pełni funkcję warstwy nawierzchniowej o wysokim połysku
    podczas aplikacji lakier poliuretanowy nie zmienia koloru drewna
    lakier poliuretanowy jest odporny na działanie promienie UV i warunków atmosferycznych
    duża wytrzymałość mechaniczna gwarantowana przez lakier poliuretanowy
    bardzo dobra rozlewność dająca doskonałe wykończenie powierzchni
    duża łatwość mieszania składników i aplikacji
    lakier poliuretanowy nie ścieka z pionowych powierzchni
    puszki zawierają właściwe objętości komponentów gdzie pozostawiono miejsce na wymieszanie składników
    specjalne rozcieńczalniki dobrane do rodzaju aplikacji (pędzel / wałek lub natrysk)
    poprzednia warstwa: podkład epoksydowy LIGHTPRIMER 5:1 Sea-Line®, lakiery poliuretanowe Sea-Line®
    dalsze prace : system polerski Sea-Line®
  • MIPA LAKIER DO FELG SYNTETYCZNY SREBRNY 1L

    79,00 zł
    Specjalny lakier jednowarstwowy do felg samochodowych o dobrej odporności chemicznej (działanie solanki) i mechanicznej (uderzenia kamieniami).
  • SEA LINE LAKIER PU 2K SZARY 750ML+UTW KPL

    140,00 zł
    Odporny na promienie UV i warunki atmosferyczne. Wysoki połysk. Duża wytrzymałość mechaniczna. Lepkość farby oraz ilość pigmentów gwarantuje dużą wydajność oraz wysoką siłę krycia. Rozlewność dająca doskonałe wykończenie. Duża łatwość mieszania składników i aplikacji. Nie ścieka z pionowych powierzchni. Puszki zawierają właściwe objętości komponentów gdzie pozostawiono miejsce na wymieszanie składników. Specjalne rozcieńczalniki dobrane do rodzaju aplikacji (pędzel lub natrysk). Poprzednia warstwa: podkład epoksydowy Sea-Line, lakiery dwukomponentowe. W celu rozcieńczenia używaj:
  • SEA LINE ANTYPOROSTOWA TWARDA 2,5L CZERWONA

    160,00 zł
    Farba antyporostowa Sea-Line to :
    farba antyporostowa dostosowana na wody słone i słodkie
    samopolerująca farba antyporostowa przeznaczona do łodzi żaglowych i motorowych poruszających się do prędkości 40 węzłów
    farba antyporostowa przeznaczona do stosowania na kadłubach stalowych, drewnianych i z laminatu
    farba łatwa w aplikacji
    farba antyporostowa Sea-Line® charakteryzuje się szybkim czasem schnięcia
    self- polishing antyfouling Sea-Line® nie należy używać do aluminium
    nie zaleca się rozcieńczania farby antyporostowej z uwagi na ryzyko zmniejszenia skuteczności farby
    farba antyporostowa skomponowana jest na bazie tlenku miedzi i żywic. Nie zawiera związków cyny
  • CYNKAL GRUNTOEMALIA 0,7L ZIELONY SOCZYSTY

    36,90 zł
    CYNKAL jest gruntoemalią akrylową na bazie kopolimeru akrylowego modyfikowanego promotorami adhezji i wyróżnia się wysoką przyczepnością powłoki do każdego rodzaju podłoża. Zawiera inhibitory korozji najnowszej generacji, które wiążą chemicznie produkty korozji, zapewniając farbie doskonałe własności antykorozyjne ponadto zawiera niewielkie ilości alkoholi i ich pochodnych, które ułatwiają penetrację farby w produkty korozji.

    Zastosowanie:
    - Malowanie czystych (np. po piaskowaniu) lub niecałkowicie oczyszczonych z produktów korozji elementów ze stali, żeliwa, stali ocynkowa nej i metali lekkich (aluminium, miedź, mosiądz itd.)
    - Po wyschnięciu i związaniu z podłożem pierwsza powłoka stanowi doskonały podkład pod następne powłoki CYNKALU lub innych farb rozpuszczalnikowych i chemoutwardzalnych oraz szpachli
    - Nanosząc CYNKAL dwukrotnie uzyskuje się zabezpieczenie podłoża przed korozją i estetyczną powłokę nawierzchniową
    Może być również przeznaczony do malowania drewna, betonu, eternitu i innych porowatych podłoży
    - Może być także stosowany jako podkład antykorozyjny pod inne farby lub jako emalia do przemalowania innych powłok malarskich
    - Do ochrony średnioterminowej wymagana grubość suchej powłoki: min. 150 µm
    - Do ochrony długoterminowej należy zwiększyć grubość powłoki
    - Najczęściej stosowany tam, gdzie ze względów technicznych lub ekonomicznych nie można dokładnie przygotować podłoża obróbką strumieniowo- ścierną, a także wtedy, gdy po mechanicznej obróbce powierzchni - pozostają częściowo dobrze przyczepne produkty korozji oraz stare powłoki malarskie
    - Przynosi wymierne efekty ekonomiczne, gdyż pozwala wyeliminować znaczną część wydatków na mechaniczne lub chemiczne przygotowanie powierzchni przed malowaniem
    Przygotowanie powierzchni i malowanie:
    - Podłoże stalowe czyste i gładkie - schropowacić papierem ściernym lub lekko przepiaskować
    - Zgorzelinę i zendrę – usunąć
    - Spawy i zadziory – wygładzić
    - Podłoże skorodowane – oczyścić (usunąć rdzę luźno związaną z podłożem i łuszczącą się starą farbę)
    - Metale nieżelazne, a szczególnie cynk i aluminium wymagają usunięcia produktów korozji z podłoża - pozostawienie tych nalotów w znacznym stopniu obniża przyczepność powłok malarskich, powoduje ich zmarszczenie i odspajanie nawet po krótkim czasie eksploatacji
    - Produkty korozji można usunąć ręcznymi lub mechanicznymi szczotkami stalowymi lub poprzez delikatną obróbkę strumieniowo - ścierną tzw. omiatanie luźnym ścierniwem
    - Stare powłoki malarskie – starannie sprawdzić ich przyczepność do podłoża wykonując tzw. siatkę nacięć
    - Słabo przylegające powłoki usunąć, pozostałe zmyć roztworem EKOSOLWENT i schropowacić (piaskowanie, szczotka druciana itp.)
    - Przeprowadzić miejscowo próbne wymalowania w celu sprawdzenia czy nie nastąpi odspojenie całego systemu od podłoża
    Każde podłoże przed malowaniem odtłuścić wodnym roztworem EKOSOLWENT i spłukać wodą
    Sposób użycia:
    - Farbę wymieszać przed użyciem
    - Do malowania pędzlem rozcieńczać w ilości do 10% rozcieńczalnikiem MALSOLWENT 1
    - Do malowania przez zanurzenie lub natryskiem należy stosować rozcieńczalnik MALSOLWENT 2 (w ilości 20-30%)
    - Najkorzystniej jest malować w temperaturach: 20°C – 30°C
    - Optymalna temperatura malowanego podłoża: 15°C – 30°C
    - Krótki czas schnięcia farby zapewnia możliwość 2-krotnego malowania w ciągu jednego dnia
    - Następne powłoki CYNKALU lub innych farb można nakładać w dowolnych odstępach czasu po wyschnięciu poprzedniej
  • TROTON FIRE LAKIER BEZBARWNY 2:1 1L+0,5 UTW

    34,14 zł
    Wysokiej jakości matowy akrylowy lakier bezbarwny z efektem specjalnym. Przeznaczony do specjalistycznych napraw fragmentów karoserii, które wymagają matowego wykończenia. Pozwala uzyskać równomiernie zmatowaną powierzchnię oraz mocne i wytrzymałe wykończenie.
  • BOLL SPRAY CZARNY MATT 500 ML

    22,00 zł
    Szybkoschnąca, uniwersalna farba akrylowa w kolorze czarnego matu marki Boll. Dedykowana do lakierowania wszystkich powierzchni metalowych, drewnianych i plastikowych. Lakier w sprayu o pojemności 500 ml przeznaczony jest do ręcznego malowania.
  • MIPA WBC BEISPRITZLACK 1L

    130,00 zł
    MIPA WBC BEISPRITZLACK to dodatek do cieniowania lakierów wodnych Mipa WBC. Możliwa jest również jego aplikacja na naprawiane miejsce (podkład wypełniający). W szczególności w przypadku srebrnych odcieni można wyrównać w ten sposób niewielkie zarysowania. Po wyschnięciu produkt jest absolutnie przezroczysty i gwarantuje równomierne przejścia. W przypadku srebrnych odcieni bardzo dobrze można ocenić odcień i flop w stosunku do pojazd.
  • SEA LINE LAKIER PU 2K BLACK+UTW 0.75

    155,00 zł
    Odporny na promienie UV i warunki atmosferyczne. Wysoki połysk. Duża wytrzymałość mechaniczna. Lepkość farby oraz ilość pigmentów gwarantuje dużą wydajność oraz wysoką siłę krycia. Rozlewność dająca doskonałe wykończenie. Duża łatwość mieszania składników i aplikacji. Nie ścieka z pionowych powierzchni. Puszki zawierają właściwe objętości komponentów gdzie pozostawiono miejsce na wymieszanie składników. Specjalne rozcieńczalniki dobrane do rodzaju aplikacji (pędzel lub natrysk). Poprzednia warstwa: podkład epoksydowy Sea-Line, lakiery dwukomponentowe. W celu rozcieńczenia używaj:
  • MIPA SPRAY LAKIER NA TWORZYWA SZTUCZNE GRAPHITGRAU 400 ML

    37,00 zł
    MIPA SPRAY LAKIER NA TWORZYWA SZTUCZNE GRAPHITGRAU 400ML

    Szybki i do różnorodnego zastosowania – ekonomiczna alternatywa dla pistoletu lakierniczego

    Mipa lakier strukturalny do zderzaków to wysokojakościowy, elastyczny lakier nawierzchniowy przeznaczony do bezpośredniej aplikacji na tworzywa sztuczne. Stosowany również do polakierowania lakieru strukturalnego spray w dostępnych oryginalnych odcieniach.
    · różnorodne zastosowanie
    · oryginalny odcień lakieru
    · bardzo dobra siła krycia
    · doskonała przyczepność
    · odporność na zmienne warunki pogodowe
    · szybki czas schnięcia
  • CYNKAL GRUNTOEMALIA RAL 7040 0,7 L JASNY SZARY

    49,50 zł
    CYNKAL jest gruntoemalią akrylową na bazie kopolimeru akrylowego modyfikowanego promotorami adhezji i wyróżnia się wysoką przyczepnością powłoki do każdego rodzaju podłoża. Zawiera inhibitory korozji najnowszej generacji, które wiążą chemicznie produkty korozji, zapewniając farbie doskonałe własności antykorozyjne ponadto zawiera niewielkie ilości alkoholi i ich pochodnych, które ułatwiają penetrację farby w produkty korozji.

    Zastosowanie:
    - Malowanie czystych (np. po piaskowaniu) lub niecałkowicie oczyszczonych z produktów korozji elementów ze stali, żeliwa, stali ocynkowa nej i metali lekkich (aluminium, miedź, mosiądz itd.)
    - Po wyschnięciu i związaniu z podłożem pierwsza powłoka stanowi doskonały podkład pod następne powłoki CYNKALU lub innych farb rozpuszczalnikowych i chemoutwardzalnych oraz szpachli
    - Nanosząc CYNKAL dwukrotnie uzyskuje się zabezpieczenie podłoża przed korozją i estetyczną powłokę nawierzchniową
    Może być również przeznaczony do malowania drewna, betonu, eternitu i innych porowatych podłoży
    - Może być także stosowany jako podkład antykorozyjny pod inne farby lub jako emalia do przemalowania innych powłok malarskich
    - Do ochrony średnioterminowej wymagana grubość suchej powłoki: min. 150 µm
    - Do ochrony długoterminowej należy zwiększyć grubość powłoki
    - Najczęściej stosowany tam, gdzie ze względów technicznych lub ekonomicznych nie można dokładnie przygotować podłoża obróbką strumieniowo- ścierną, a także wtedy, gdy po mechanicznej obróbce powierzchni - pozostają częściowo dobrze przyczepne produkty korozji oraz stare powłoki malarskie
    - Przynosi wymierne efekty ekonomiczne, gdyż pozwala wyeliminować znaczną część wydatków na mechaniczne lub chemiczne przygotowanie powierzchni przed malowaniem
    Przygotowanie powierzchni i malowanie:
    - Podłoże stalowe czyste i gładkie - schropowacić papierem ściernym lub lekko przepiaskować
    - Zgorzelinę i zendrę – usunąć
    - Spawy i zadziory – wygładzić
    - Podłoże skorodowane – oczyścić (usunąć rdzę luźno związaną z podłożem i łuszczącą się starą farbę)
    - Metale nieżelazne, a szczególnie cynk i aluminium wymagają usunięcia produktów korozji z podłoża - pozostawienie tych nalotów w znacznym stopniu obniża przyczepność powłok malarskich, powoduje ich zmarszczenie i odspajanie nawet po krótkim czasie eksploatacji
    - Produkty korozji można usunąć ręcznymi lub mechanicznymi szczotkami stalowymi lub poprzez delikatną obróbkę strumieniowo - ścierną tzw. omiatanie luźnym ścierniwem
    - Stare powłoki malarskie – starannie sprawdzić ich przyczepność do podłoża wykonując tzw. siatkę nacięć
    - Słabo przylegające powłoki usunąć, pozostałe zmyć roztworem EKOSOLWENT i schropowacić (piaskowanie, szczotka druciana itp.)
    - Przeprowadzić miejscowo próbne wymalowania w celu sprawdzenia czy nie nastąpi odspojenie całego systemu od podłoża
    Każde podłoże przed malowaniem odtłuścić wodnym roztworem EKOSOLWENT i spłukać wodą
    Sposób użycia:
    - Farbę wymieszać przed użyciem
    - Do malowania pędzlem rozcieńczać w ilości do 10% rozcieńczalnikiem MALSOLWENT 1
    - Do malowania przez zanurzenie lub natryskiem należy stosować rozcieńczalnik MALSOLWENT 2 (w ilości 20-30%)
    - Najkorzystniej jest malować w temperaturach: 20°C – 30°C
    - Optymalna temperatura malowanego podłoża: 15°C – 30°C
    - Krótki czas schnięcia farby zapewnia możliwość 2-krotnego malowania w ciągu jednego dnia
    - Następne powłoki CYNKALU lub innych farb można nakładać w dowolnych odstępach czasu po wyschnięciu poprzedniej
  • BOLL SPRAY STRUKTURA 400 ML CZARNA

    32,90 zł
    Szybko schnąca i dobrze wiążąca farba do malowania zderzaków plastikowych, listew i innych elementów plastikowych. Może być nanoszona bezpośrednio bez użycia podkładu na wszystkie powierzchnie plastikowe. Tworzy atrakcyjną strukturalną, trwałą powłokę w kolorze czarnym.
  • BOLL SPRAY CZARNY POŁYSK 500 ML

    23,50 zł
    Szybko schnąca farba o zastosowaniu wewnętrznym i zewnętrznym. Doskonale nadaje się do malowania metalu, drewna, tworzyw sztucznych, gipsu, cegły oraz papieru. Może być stosowany do zaprawek do samochodów, mebli, w celach hobbystycznych itp. Tworzy atrakcyjną, nowoczesną a także trwałą warstwę lakieru.
  • MIPA LAKIER DO ZDERZAKÓW CZARNY 1 L

    74,00 zł
    MIPA LAKIER DO ZDERZAKÓW Bumper Paint to strukturalna powłoka jednokomponentowa przeznaczona do prac naprawczych zderzaków, lusterek zewnętrznych, listew ozdobnych etc. wykonanych z tworzyw sztucznych. Stosować bezpośrednio na wyczyszczone i wyszlifowane powierzchnie z tworzywa sztucznego (ABS, ABS-PC, PP-EPDM, PUR-RIM, PUR, twarde PCV). Szybkie schnięcie i łatwa obróbka, jak również dobra wytrzymałość na zmienne warunki pogodowe to tylko niektóre zalety tego produktu. Odporność na temperaturę do 70ºC.
  • SEA LINE LAKIER PU 2K 9010 BIAŁY 750ML+UTW

    123,90 zł
    Odporny na promienie UV i warunki atmosferyczne. Wysoki połysk. Duża wytrzymałość mechaniczna. Lepkość farby oraz ilość pigmentów gwarantuje dużą wydajność oraz wysoką siłę krycia. Rozlewność dająca doskonałe wykończenie. Duża łatwość mieszania składników i aplikacji. Nie ścieka z pionowych powierzchni. Puszki zawierają właściwe objętości komponentów gdzie pozostawiono miejsce na wymieszanie składników. Specjalne rozcieńczalniki dobrane do rodzaju aplikacji (pędzel lub natrysk). Poprzednia warstwa: podkład epoksydowy Sea-Line, lakiery dwukomponentowe.
  • MIPA SPRAY WINNER BIAŁY POŁYSK 400 ML

    22,50 zł
    Szybkoschnący lakier akrylowy w sprayu o bardzo dobrym stosunku jakości do ceny; odporny na działanie zmiennych warunków pogodowych i działanie światła.