FARBY I LAKIERY

Aktywne filtry

  • SEA LINE LAKIER PU 2K SZARY 750ML+UTW KPL

    140,00 zł
    Odporny na promienie UV i warunki atmosferyczne. Wysoki połysk. Duża wytrzymałość mechaniczna. Lepkość farby oraz ilość pigmentów gwarantuje dużą wydajność oraz wysoką siłę krycia. Rozlewność dająca doskonałe wykończenie. Duża łatwość mieszania składników i aplikacji. Nie ścieka z pionowych powierzchni. Puszki zawierają właściwe objętości komponentów gdzie pozostawiono miejsce na wymieszanie składników. Specjalne rozcieńczalniki dobrane do rodzaju aplikacji (pędzel lub natrysk). Poprzednia warstwa: podkład epoksydowy Sea-Line, lakiery dwukomponentowe. W celu rozcieńczenia używaj:
  • SEA LINE ANTYPOROSTOWA TWARDA 2,5L CZERWONA

    160,00 zł
    Farba antyporostowa Sea-Line to :
    farba antyporostowa dostosowana na wody słone i słodkie
    samopolerująca farba antyporostowa przeznaczona do łodzi żaglowych i motorowych poruszających się do prędkości 40 węzłów
    farba antyporostowa przeznaczona do stosowania na kadłubach stalowych, drewnianych i z laminatu
    farba łatwa w aplikacji
    farba antyporostowa Sea-Line® charakteryzuje się szybkim czasem schnięcia
    self- polishing antyfouling Sea-Line® nie należy używać do aluminium
    nie zaleca się rozcieńczania farby antyporostowej z uwagi na ryzyko zmniejszenia skuteczności farby
    farba antyporostowa skomponowana jest na bazie tlenku miedzi i żywic. Nie zawiera związków cyny
  • CYNKAL GRUNTOEMALIA 0,7L ZIELONY SOCZYSTY

    36,90 zł
    CYNKAL jest gruntoemalią akrylową na bazie kopolimeru akrylowego modyfikowanego promotorami adhezji i wyróżnia się wysoką przyczepnością powłoki do każdego rodzaju podłoża. Zawiera inhibitory korozji najnowszej generacji, które wiążą chemicznie produkty korozji, zapewniając farbie doskonałe własności antykorozyjne ponadto zawiera niewielkie ilości alkoholi i ich pochodnych, które ułatwiają penetrację farby w produkty korozji.

    Zastosowanie:
    - Malowanie czystych (np. po piaskowaniu) lub niecałkowicie oczyszczonych z produktów korozji elementów ze stali, żeliwa, stali ocynkowa nej i metali lekkich (aluminium, miedź, mosiądz itd.)
    - Po wyschnięciu i związaniu z podłożem pierwsza powłoka stanowi doskonały podkład pod następne powłoki CYNKALU lub innych farb rozpuszczalnikowych i chemoutwardzalnych oraz szpachli
    - Nanosząc CYNKAL dwukrotnie uzyskuje się zabezpieczenie podłoża przed korozją i estetyczną powłokę nawierzchniową
    Może być również przeznaczony do malowania drewna, betonu, eternitu i innych porowatych podłoży
    - Może być także stosowany jako podkład antykorozyjny pod inne farby lub jako emalia do przemalowania innych powłok malarskich
    - Do ochrony średnioterminowej wymagana grubość suchej powłoki: min. 150 µm
    - Do ochrony długoterminowej należy zwiększyć grubość powłoki
    - Najczęściej stosowany tam, gdzie ze względów technicznych lub ekonomicznych nie można dokładnie przygotować podłoża obróbką strumieniowo- ścierną, a także wtedy, gdy po mechanicznej obróbce powierzchni - pozostają częściowo dobrze przyczepne produkty korozji oraz stare powłoki malarskie
    - Przynosi wymierne efekty ekonomiczne, gdyż pozwala wyeliminować znaczną część wydatków na mechaniczne lub chemiczne przygotowanie powierzchni przed malowaniem
    Przygotowanie powierzchni i malowanie:
    - Podłoże stalowe czyste i gładkie - schropowacić papierem ściernym lub lekko przepiaskować
    - Zgorzelinę i zendrę – usunąć
    - Spawy i zadziory – wygładzić
    - Podłoże skorodowane – oczyścić (usunąć rdzę luźno związaną z podłożem i łuszczącą się starą farbę)
    - Metale nieżelazne, a szczególnie cynk i aluminium wymagają usunięcia produktów korozji z podłoża - pozostawienie tych nalotów w znacznym stopniu obniża przyczepność powłok malarskich, powoduje ich zmarszczenie i odspajanie nawet po krótkim czasie eksploatacji
    - Produkty korozji można usunąć ręcznymi lub mechanicznymi szczotkami stalowymi lub poprzez delikatną obróbkę strumieniowo - ścierną tzw. omiatanie luźnym ścierniwem
    - Stare powłoki malarskie – starannie sprawdzić ich przyczepność do podłoża wykonując tzw. siatkę nacięć
    - Słabo przylegające powłoki usunąć, pozostałe zmyć roztworem EKOSOLWENT i schropowacić (piaskowanie, szczotka druciana itp.)
    - Przeprowadzić miejscowo próbne wymalowania w celu sprawdzenia czy nie nastąpi odspojenie całego systemu od podłoża
    Każde podłoże przed malowaniem odtłuścić wodnym roztworem EKOSOLWENT i spłukać wodą
    Sposób użycia:
    - Farbę wymieszać przed użyciem
    - Do malowania pędzlem rozcieńczać w ilości do 10% rozcieńczalnikiem MALSOLWENT 1
    - Do malowania przez zanurzenie lub natryskiem należy stosować rozcieńczalnik MALSOLWENT 2 (w ilości 20-30%)
    - Najkorzystniej jest malować w temperaturach: 20°C – 30°C
    - Optymalna temperatura malowanego podłoża: 15°C – 30°C
    - Krótki czas schnięcia farby zapewnia możliwość 2-krotnego malowania w ciągu jednego dnia
    - Następne powłoki CYNKALU lub innych farb można nakładać w dowolnych odstępach czasu po wyschnięciu poprzedniej
  • TROTON FIRE LAKIER BEZBARWNY 2:1 1L+0,5 UTW

    60,00 zł
    Wysokiej jakości matowy akrylowy lakier bezbarwny z efektem specjalnym. Przeznaczony do specjalistycznych napraw fragmentów karoserii, które wymagają matowego wykończenia. Pozwala uzyskać równomiernie zmatowaną powierzchnię oraz mocne i wytrzymałe wykończenie.
  • BOLL SPRAY CZARNY MATT 500 ML

    21,00 zł
    Szybkoschnąca, uniwersalna farba akrylowa w kolorze czarnego matu marki Boll. Dedykowana do lakierowania wszystkich powierzchni metalowych, drewnianych i plastikowych. Lakier w sprayu o pojemności 500 ml przeznaczony jest do ręcznego malowania.
  • MIPA WBC BEISPRITZLACK 1L

    130,00 zł
    MIPA WBC BEISPRITZLACK to dodatek do cieniowania lakierów wodnych Mipa WBC. Możliwa jest również jego aplikacja na naprawiane miejsce (podkład wypełniający). W szczególności w przypadku srebrnych odcieni można wyrównać w ten sposób niewielkie zarysowania. Po wyschnięciu produkt jest absolutnie przezroczysty i gwarantuje równomierne przejścia. W przypadku srebrnych odcieni bardzo dobrze można ocenić odcień i flop w stosunku do pojazd.
  • SEA LINE LAKIER PU 2K BLACK+UTW 0.75

    124,00 zł
    Odporny na promienie UV i warunki atmosferyczne. Wysoki połysk. Duża wytrzymałość mechaniczna. Lepkość farby oraz ilość pigmentów gwarantuje dużą wydajność oraz wysoką siłę krycia. Rozlewność dająca doskonałe wykończenie. Duża łatwość mieszania składników i aplikacji. Nie ścieka z pionowych powierzchni. Puszki zawierają właściwe objętości komponentów gdzie pozostawiono miejsce na wymieszanie składników. Specjalne rozcieńczalniki dobrane do rodzaju aplikacji (pędzel lub natrysk). Poprzednia warstwa: podkład epoksydowy Sea-Line, lakiery dwukomponentowe. W celu rozcieńczenia używaj:
  • MIPA SPRAY LAKIER NA TWORZYWA SZTUCZNE GRAPHITGRAU 400 ML

    37,00 zł
    MIPA SPRAY LAKIER NA TWORZYWA SZTUCZNE GRAPHITGRAU 400ML

    Szybki i do różnorodnego zastosowania – ekonomiczna alternatywa dla pistoletu lakierniczego

    Mipa lakier strukturalny do zderzaków to wysokojakościowy, elastyczny lakier nawierzchniowy przeznaczony do bezpośredniej aplikacji na tworzywa sztuczne. Stosowany również do polakierowania lakieru strukturalnego spray w dostępnych oryginalnych odcieniach.
    · różnorodne zastosowanie
    · oryginalny odcień lakieru
    · bardzo dobra siła krycia
    · doskonała przyczepność
    · odporność na zmienne warunki pogodowe
    · szybki czas schnięcia
  • CYNKAL RAL 7040 JASNY SZARY 0,7 L

    43,90 zł
    CYNKAL jest gruntoemalią akrylową na bazie kopolimeru akrylowego modyfikowanego promotorami adhezji i wyróżnia się wysoką przyczepnością powłoki do każdego rodzaju podłoża. Zawiera inhibitory korozji najnowszej generacji, które wiążą chemicznie produkty korozji, zapewniając farbie doskonałe własności antykorozyjne ponadto zawiera niewielkie ilości alkoholi i ich pochodnych, które ułatwiają penetrację farby w produkty korozji.

    Zastosowanie:
    - Malowanie czystych (np. po piaskowaniu) lub niecałkowicie oczyszczonych z produktów korozji elementów ze stali, żeliwa, stali ocynkowa nej i metali lekkich (aluminium, miedź, mosiądz itd.)
    - Po wyschnięciu i związaniu z podłożem pierwsza powłoka stanowi doskonały podkład pod następne powłoki CYNKALU lub innych farb rozpuszczalnikowych i chemoutwardzalnych oraz szpachli
    - Nanosząc CYNKAL dwukrotnie uzyskuje się zabezpieczenie podłoża przed korozją i estetyczną powłokę nawierzchniową
    Może być również przeznaczony do malowania drewna, betonu, eternitu i innych porowatych podłoży
    - Może być także stosowany jako podkład antykorozyjny pod inne farby lub jako emalia do przemalowania innych powłok malarskich
    - Do ochrony średnioterminowej wymagana grubość suchej powłoki: min. 150 µm
    - Do ochrony długoterminowej należy zwiększyć grubość powłoki
    - Najczęściej stosowany tam, gdzie ze względów technicznych lub ekonomicznych nie można dokładnie przygotować podłoża obróbką strumieniowo- ścierną, a także wtedy, gdy po mechanicznej obróbce powierzchni - pozostają częściowo dobrze przyczepne produkty korozji oraz stare powłoki malarskie
    - Przynosi wymierne efekty ekonomiczne, gdyż pozwala wyeliminować znaczną część wydatków na mechaniczne lub chemiczne przygotowanie powierzchni przed malowaniem
    Przygotowanie powierzchni i malowanie:
    - Podłoże stalowe czyste i gładkie - schropowacić papierem ściernym lub lekko przepiaskować
    - Zgorzelinę i zendrę – usunąć
    - Spawy i zadziory – wygładzić
    - Podłoże skorodowane – oczyścić (usunąć rdzę luźno związaną z podłożem i łuszczącą się starą farbę)
    - Metale nieżelazne, a szczególnie cynk i aluminium wymagają usunięcia produktów korozji z podłoża - pozostawienie tych nalotów w znacznym stopniu obniża przyczepność powłok malarskich, powoduje ich zmarszczenie i odspajanie nawet po krótkim czasie eksploatacji
    - Produkty korozji można usunąć ręcznymi lub mechanicznymi szczotkami stalowymi lub poprzez delikatną obróbkę strumieniowo - ścierną tzw. omiatanie luźnym ścierniwem
    - Stare powłoki malarskie – starannie sprawdzić ich przyczepność do podłoża wykonując tzw. siatkę nacięć
    - Słabo przylegające powłoki usunąć, pozostałe zmyć roztworem EKOSOLWENT i schropowacić (piaskowanie, szczotka druciana itp.)
    - Przeprowadzić miejscowo próbne wymalowania w celu sprawdzenia czy nie nastąpi odspojenie całego systemu od podłoża
    Każde podłoże przed malowaniem odtłuścić wodnym roztworem EKOSOLWENT i spłukać wodą
    Sposób użycia:
    - Farbę wymieszać przed użyciem
    - Do malowania pędzlem rozcieńczać w ilości do 10% rozcieńczalnikiem MALSOLWENT 1
    - Do malowania przez zanurzenie lub natryskiem należy stosować rozcieńczalnik MALSOLWENT 2 (w ilości 20-30%)
    - Najkorzystniej jest malować w temperaturach: 20°C – 30°C
    - Optymalna temperatura malowanego podłoża: 15°C – 30°C
    - Krótki czas schnięcia farby zapewnia możliwość 2-krotnego malowania w ciągu jednego dnia
    - Następne powłoki CYNKALU lub innych farb można nakładać w dowolnych odstępach czasu po wyschnięciu poprzedniej
  • BOLL SPRAY STRUKTURA 400 ML CZARNA

    31,00 zł
    Szybko schnąca i dobrze wiążąca farba do malowania zderzaków plastikowych, listew i innych elementów plastikowych. Może być nanoszona bezpośrednio bez użycia podkładu na wszystkie powierzchnie plastikowe. Tworzy atrakcyjną strukturalną, trwałą powłokę w kolorze czarnym.
  • BOLL SPRAY CZARNY POŁYSK 500 ML

    20,42 zł
    Szybko schnąca farba o zastosowaniu wewnętrznym i zewnętrznym. Doskonale nadaje się do malowania metalu, drewna, tworzyw sztucznych, gipsu, cegły oraz papieru. Może być stosowany do zaprawek do samochodów, mebli, w celach hobbystycznych itp. Tworzy atrakcyjną, nowoczesną a także trwałą warstwę lakieru.
  • MIPA LAKIER DO ZDERZAKÓW CZARNY 1 L

    62,50 zł
    MIPA LAKIER DO ZDERZAKÓW Bumper Paint to strukturalna powłoka jednokomponentowa przeznaczona do prac naprawczych zderzaków, lusterek zewnętrznych, listew ozdobnych etc. wykonanych z tworzyw sztucznych. Stosować bezpośrednio na wyczyszczone i wyszlifowane powierzchnie z tworzywa sztucznego (ABS, ABS-PC, PP-EPDM, PUR-RIM, PUR, twarde PCV). Szybkie schnięcie i łatwa obróbka, jak również dobra wytrzymałość na zmienne warunki pogodowe to tylko niektóre zalety tego produktu. Odporność na temperaturę do 70ºC.
  • SEA LINE LAKIER PU 2K 9010 BIAŁY 750ML+UTW

    118,00 zł
    Odporny na promienie UV i warunki atmosferyczne. Wysoki połysk. Duża wytrzymałość mechaniczna. Lepkość farby oraz ilość pigmentów gwarantuje dużą wydajność oraz wysoką siłę krycia. Rozlewność dająca doskonałe wykończenie. Duża łatwość mieszania składników i aplikacji. Nie ścieka z pionowych powierzchni. Puszki zawierają właściwe objętości komponentów gdzie pozostawiono miejsce na wymieszanie składników. Specjalne rozcieńczalniki dobrane do rodzaju aplikacji (pędzel lub natrysk). Poprzednia warstwa: podkład epoksydowy Sea-Line, lakiery dwukomponentowe.
  • MIPA SPRAY WINNER BIAŁY POŁYSK 400 ML

    22,00 zł
    Szybkoschnący lakier akrylowy w sprayu o bardzo dobrym stosunku jakości do ceny; odporny na działanie zmiennych warunków pogodowych i działanie światła.
  • CYNKAL GRUNTOEMALIA 0,7L RAL 6005 ZIELEŃ MCHU

    45,59 zł
    CYNKAL jest gruntoemalią akrylową na bazie kopolimeru akrylowego modyfikowanego promotorami adhezji i wyróżnia się wysoką przyczepnością powłoki do każdego rodzaju podłoża. Zawiera inhibitory korozji najnowszej generacji, które wiążą chemicznie produkty korozji, zapewniając farbie doskonałe własności antykorozyjne ponadto zawiera niewielkie ilości alkoholi i ich pochodnych, które ułatwiają penetrację farby w produkty korozji.

    Zastosowanie:
    - Malowanie czystych (np. po piaskowaniu) lub niecałkowicie oczyszczonych z produktów korozji elementów ze stali, żeliwa, stali ocynkowa nej i metali lekkich (aluminium, miedź, mosiądz itd.)
    - Po wyschnięciu i związaniu z podłożem pierwsza powłoka stanowi doskonały podkład pod następne powłoki CYNKALU lub innych farb rozpuszczalnikowych i chemoutwardzalnych oraz szpachli
    - Nanosząc CYNKAL dwukrotnie uzyskuje się zabezpieczenie podłoża przed korozją i estetyczną powłokę nawierzchniową
    Może być również przeznaczony do malowania drewna, betonu, eternitu i innych porowatych podłoży
    - Może być także stosowany jako podkład antykorozyjny pod inne farby lub jako emalia do przemalowania innych powłok malarskich
    - Do ochrony średnioterminowej wymagana grubość suchej powłoki: min. 150 µm
    - Do ochrony długoterminowej należy zwiększyć grubość powłoki
    - Najczęściej stosowany tam, gdzie ze względów technicznych lub ekonomicznych nie można dokładnie przygotować podłoża obróbką strumieniowo- ścierną, a także wtedy, gdy po mechanicznej obróbce powierzchni - pozostają częściowo dobrze przyczepne produkty korozji oraz stare powłoki malarskie
    - Przynosi wymierne efekty ekonomiczne, gdyż pozwala wyeliminować znaczną część wydatków na mechaniczne lub chemiczne przygotowanie powierzchni przed malowaniem
    Przygotowanie powierzchni i malowanie:
    - Podłoże stalowe czyste i gładkie - schropowacić papierem ściernym lub lekko przepiaskować
    - Zgorzelinę i zendrę – usunąć
    - Spawy i zadziory – wygładzić
    - Podłoże skorodowane – oczyścić (usunąć rdzę luźno związaną z podłożem i łuszczącą się starą farbę)
    - Metale nieżelazne, a szczególnie cynk i aluminium wymagają usunięcia produktów korozji z podłoża - pozostawienie tych nalotów w znacznym stopniu obniża przyczepność powłok malarskich, powoduje ich zmarszczenie i odspajanie nawet po krótkim czasie eksploatacji
    - Produkty korozji można usunąć ręcznymi lub mechanicznymi szczotkami stalowymi lub poprzez delikatną obróbkę strumieniowo - ścierną tzw. omiatanie luźnym ścierniwem
    - Stare powłoki malarskie – starannie sprawdzić ich przyczepność do podłoża wykonując tzw. siatkę nacięć
    - Słabo przylegające powłoki usunąć, pozostałe zmyć roztworem EKOSOLWENT i schropowacić (piaskowanie, szczotka druciana itp.)
    - Przeprowadzić miejscowo próbne wymalowania w celu sprawdzenia czy nie nastąpi odspojenie całego systemu od podłoża
    Każde podłoże przed malowaniem odtłuścić wodnym roztworem EKOSOLWENT i spłukać wodą
    Sposób użycia:
    - Farbę wymieszać przed użyciem
    - Do malowania pędzlem rozcieńczać w ilości do 10% rozcieńczalnikiem MALSOLWENT 1
    - Do malowania przez zanurzenie lub natryskiem należy stosować rozcieńczalnik MALSOLWENT 2 (w ilości 20-30%)
    - Najkorzystniej jest malować w temperaturach: 20°C – 30°C
    - Optymalna temperatura malowanego podłoża: 15°C – 30°C
    - Krótki czas schnięcia farby zapewnia możliwość 2-krotnego malowania w ciągu jednego dnia
    - Następne powłoki CYNKALU lub innych farb można nakładać w dowolnych odstępach czasu po wyschnięciu poprzedniej
  • BOLL SPRAY LAKIER DO ZACISKÓW 400ml CZARNY

    23,00 zł
    Lakier o właściwościach wysokotemperaturowych do malowania zacisków hamulcowych. Wykonany na bazie najwyższej jakości żywic. Tworzy trwałą powłokę o bardzo wysokim połysku, odporną na pył hamulcowy, sól, środki chemiczne i benzynę. Posiada właściwości antykorozyjne.
  • MIPA VICROM LAKIER SPECJALNY BC

    289,00 zł
    MIPA VICROM LAKIER SPECJALNY BC to 2-warstwowy lakier bazowy do uzyskania efektu zbliżonego do wypolerowanego aluminium. Przeznaczony do lakierowania felg, listew i innych elementów zabudowy. Możliwa jest również aplikacja całościowa na samochody osobowe i motocykle. Aby zagwarantować zabezpieczenie powłoki przed zmiennymi warunkami atmosferycznymi i promieniowaniem UV, należy pokryć bazę wodną lakierem bezbarwnym Mipa 2K w jakości HS.
  • TROTON MASTER SPRAY STRUKTURA 500 ML GRUBA czarna

    28,82 zł
    Czarny jednoskładnikowy lakier akrylowo-celulozowy do zderzaków plastikowych to niezawodny i w pełni profesjonalny produkt przeznaczony do lakierowania elementów samochodowych z tworzywa sztucznego.
    Z powodzeniem można użyć go do pokrywania: zderzaków, listew, lusterek i innych tego typu elementów pojazdu, które wymagają renowacji bądź dodatkowego zabezpieczenia. Oferowany czarny lakier strukturalny charakteryzuje się wyjątkowo krótkim czasem schnięcia oraz bardzo dobrą przyczepnością, dlatego może być natryskiwany bezpośrednio na powierzchnie plastikowe, bez konieczności stosowania podkładu.
    Ponadto nie narusza struktury zderzaka i jest odporny na zadrapania, uderzenia, działanie środków chemicznych oraz niekorzystne warunki atmosferyczne. Ten specjalistyczny czarny lakier strukturalny do zderzaków plastikowych może być wykorzystywany zarówno w warsztatach samochodowych, jak i na indywidualny użytek, ponieważ jest niezwykle prosty w aplikacji oraz wyróżnia się wyjątkową trwałością, jeśli zostanie zgodnie ze sposobem użycia opisanym na etykiecie.
  • MIPA LAKIER BEZBARWNY C210+MS10 1,5L KPL

    94,30 zł
    Mipa 2K-MS lakier bezbarwny C 210 to bezbarwny lakier akrylowy z ochroną UV. Stosuje się go bez dodatku rozcieńczalnika. Doskonały połysk i stabilność lakieru zapewniona jest już po nałożeniu pierwszej warstwy. Dzięki temu uzyskuje się istotną oszczędność materiału i czasu pracy. Lakier jest gotowy do użycia po dodaniu odpowiedniej ilości Mipa utwardzacza 2K-MS 10 lub MS 25. Doskonała trwałość w każdych warunkach środowiskowych i klimatycznych, odporność na żółknięcie i trwały połysk
  • CYNKAL GRUNTOEMALIA 0,7 RAL 9005 CZARNY

    45,00 zł
    CYNKAL jest gruntoemalią akrylową na bazie kopolimeru akrylowego modyfikowanego promotorami adhezji i wyróżnia się wysoką przyczepnością powłoki do każdego rodzaju podłoża. Zawiera inhibitory korozji najnowszej generacji, które wiążą chemicznie produkty korozji, zapewniając farbie doskonałe własności antykorozyjne ponadto zawiera niewielkie ilości alkoholi i ich pochodnych, które ułatwiają penetrację farby w produkty korozji.

    Przygotowanie powierzchni i malowanie:
    Podłoże stalowe czyste i gładkie - schropowacić papierem ściernym lub lekko przepiaskować
    Zgorzelinę i zendrę – usunąć
    Spawy i zadziory – wygładzić
    Podłoże skorodowane – oczyścić (usunąć rdzę luźno związaną z podłożem i łuszczącą się starą farbę)
    Metale nieżelazne, a szczególnie cynk i aluminium wymagają usunięcia produktów korozji z podłoża - pozostawienie tych nalotów w znacznym stopniu obniża przyczepność powłok malarskich, powoduje ich zmarszczenie i odspajanie nawet po krótkim czasie eksploatacji
    Produkty korozji można usunąć ręcznymi lub mechanicznymi szczotkami stalowymi lub poprzez delikatną obróbkę strumieniowo - ścierną tzw. omiatanie luźnym ścierniwem
    Stare powłoki malarskie – starannie sprawdzić ich przyczepność do podłoża wykonując tzw. siatkę nacięć
    Słabo przylegające powłoki usunąć, pozostałe zmyć roztworem EKOSOLWENT i schropowacić (piaskowanie, szczotka druciana itp.)
    Przeprowadzić miejscowo próbne wymalowania w celu sprawdzenia czy nie nastąpi odspojenie całego systemu od podłoża
    Każde podłoże przed malowaniem odtłuścić wodnym roztworem EKOSOLWENT i spłukać wodą
    Sposób użycia:
    Farbę wymieszać przed użyciem
    Do malowania pędzlem rozcieńczać w ilości do 10% rozcieńczalnikiem MALSOLWENT 1
    Do malowania przez zanurzenie lub natryskiem należy stosować rozcieńczalnik MALSOLWENT 2 (w ilości 20-30%)
    Najkorzystniej jest malować w temperaturach: 20°C – 30°C
    Optymalna temperatura malowanego podłoża: 15°C – 30°C
    Krótki czas schnięcia farby zapewnia możliwość 2-krotnego malowania w ciągu jednego dnia
    Następne powłoki CYNKALU lub innych farb można nakładać w dowolnych odstępach czasu po wyschnięciu poprzedniej
  • BOLL SPRAY LAKIER DO ZACISKÓW 400ml SREBRNY

    23,00 zł
    Lakier o właściwościach wysokotemperaturowych do malowania zacisków hamulcowych. Wykonany na bazie najwyższej jakości żywic. Tworzy trwałą powłokę o bardzo wysokim połysku, odporną na pył hamulcowy, sól, środki chemiczne i benzynę. Posiada właściwości antykorozyjne.
  • MIPA SPRAY PRZYCZEPNOŚĆ DO PLASTIKÓW 400ML

    25,00 zł
    Mipa Kunststoffprimer – Spray to specjalny podkład przyczepnościowy do tworzyw sztucznych. Nadaje się do aplikacji na obudowy zewnętrzne lusterek, spoilery, zderzaki i inne elementy wykonane z tworzywa sztucznego, w tym również do mebli z twardego tworzywa sztucznego. Jakość profesjonalna! Podłoże: ABS, EMT, Laminat EP, HP-Alloy, PA, PBTP, PC, POM, PP/EPDM, PPO, PUR twardy, PUR miękki, PCV
  • TROTON MASTER SPRAY STRUKTURA 500 ML B.DROBNA czarna

    43,00 zł
    DROBNA STRUKTURA
    Lakier strukturalny do plastików przywraca strukturę zniszczonych elementów plastikowych zarówno zewnętrznych (np. lusterka, ościeżnice drzwi itp.) jak i wewnętrznych (np. deski rozdzielczej, obramowania drzwi itp.).
    Idealny do napraw miejscowych.
    Kolor: czarny
    Spray 500ml.
  • NOVOL SPRAY CONTROL 500 ML

    22,00 zł
    Szybkoschnący lakier kontrolny to wyrób pomocniczy tworzący na powierzchni przeznaczonej do szlifowania (np. szpachlówka, podkład) cienką powłokę kontrolną, dzięki której podczas obróbki łatwo wykryć wszystkie nierówności i rysy szlifierskie, co umożliwia dokonanie korekty w miejscach, które wymagają dalszej obróbki. Prawidłowa ocena stanu przygotowania powierzchni przeszlifowanej gwarantuje wysoką jakość przeprowadzanej naprawy. Produkt posiada dyszę FAN, dającą strumień natrysku zbliżony właściwościami aplikacyjnymi do dyszy pistoletu konwencjonalnego.